3 Ocak 2011 Pazartesi

İsim hikayesi

Yeni yıl için almadığımı zannettiğim kararlarımın arasında bloglarımla ilgilenmek, yenilerini açmak vardı. Birkaç tane olan, ama bir türlü el atamadığım bloglarımı düzenleyecekken bir tane de günlük hissiyatimlarimi, annelikle ilgili de yazılar yazabileceğim bir blog daha açayım dedim.
Aslında "Gökten 3 elma dustu"yu seçecektim, hepimiz rahat edecektik, kapılmış.
Otobüste dellendiğim, kendimi uzaylı hissettiğim bir anda Merhaba Dünyalıya karar verdim. O da alınmış. O arada kendimi o kadar bu dünyadan değil hissettim ki adı Merhaba Dünyalı ben dost oldu. Haliyeti ruhiyem değişince blog kaldı ama yenisini açmak şart oldu. Kadrini kıymetini bilecek bir talipliye bu blog adresini seve seve verebilirim.
Üç noktayı sık kullanırım. Anlamlı da olur dedim ama o da alınmış.
Maillerimdeki imzamın altındaki etikette üçüzlerim için "Aşkın A hali Aysara, H hali Hilal, Yusuf hali Kayra" yazar. askinahaliaysarahhalihilalyusufhalikayra.blogspot.com için de abartmayayım artık dedim. Benim için aşk üçüzlerim, e o zaman Aşkın 3 hali olsun dedim. Onda da teknik nedenle 2 kere açıldı :)
Blogları yayınlamaya başlayınca dipnotları Çuvaldızın iğnesi yazarım diye aklımdan geçirmiştim. Aşkın 3 haline yazarken "a cuvaldizinignesi.blogspot.com" var mi derken o da oldu :)
Hayırlı olsun efendim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder